پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
نشست مدیر کل سازمان بهزیستی با هیات مدیره شبکه هسرا اصفهان
نشست صمیمانه. مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان  جناب آقای دکتر چاووشی با هیات مدیره جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی.

به گزارش مدیر روابط عمومی جمعیت هسرا نشستی دوستانه ، به مناسبت گرامی داشت روز پدر و آشنایی بیشتر  مدیر کل سازمان بهزیسای با فعالیتهای هنیاران.  مورخ سوم بهمن در دفتر ایشان برگزار شد
در این برنامه که سرکارخانم دکتر سمیه کریمی معاونت دفتر پیشگیری و آقای دکتر سلطان الکتابی. کارشناس مسوول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی . حضور داشتند.   دکتر  کریمی ، عملکرد این جمعیت و ارتباط با اکثر دفاتر سازمان و همچنین سایر ارگان‌ها را نقطه قوتی دانست و از جمعیت همیاران به عنوان بازوهای بهزیستی یاد کرد . همچنین آقای دکتر سلطان الکتابی و خانمها خواجویی مدیر عامل  و اسماعیلی رییس هیات مدیره از طرحها ، پروژه ها و برنامه هایی که جمعیت همیاران بارهای ارتقای سلامت جامعه در حال اجرا میباشند نام بردند
در ادامه .آقای دکتر چاووشی ضمن قدر دانی از فعالیتهای همیاران و کمک در رسیدن به هدف سازمان که همانا به زیستی آحاد جامعه میباشد، از هیات مدیره این شبکه خواست نشستهای بیشتری با ایشان در جهت پیشبرد اهداف سازمان داشته باشند . 


۱۵۷ بازدید


۳ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .