پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
هفته مبارزه با استعمال دخانیات
به مناسبت هفته  مبارزه با دخانیات تیم کارشناسان سلامت تهران روزچهارشنبه 12خردادهمایش "من خودم را دوست دارم پس..."رابرگزار کرد.
این برنامه برای کودکان ونوجوانان 10 تا 12 ساله از ساعت 17:30 الی 19 در فرهنگسرای خاوران  انجام گرفت .آغازمراسم با اجرای مسابقه مومیایی سازی در سه گروه سه نفره شروع پر هیجانی رابه همراه داشت.سپس بااستفاده ازفعالیت قصه گویی واجرای نمایش باهمکاری شرکت کنندگان، مهارت های  " جرات ورزی" و"گفتن نه قاطعانه"آموزش داده شد. باتوجه به حضوراولیا درسالن از مضرات دخانیات وبه ویژه قلیان گفته شد.در پایان با دادن یک بادکنک به هریک از شرکت کنندگان کودک ونوجوان ،از آنان خواسته شد که روی بادکنکها در رابطه با عوارض د خانیات نقاشی بکشند ویا جمله ای روی آنها بنویسند.سپس همه باهم به حیاط فرهنگسرارفتند وبا آرزوی دنیایی سلامت وعاری از دخانیات بادکنکها را به هوا فرستادند.ضمن پذیرایی از شرکت کنندگا ن کودک ونوجوان به هرکدام از آنها یک جلد کتاب" سیگار واعتیاد"از مجموعه کتابهای سفید اهدا شد.دراین همایش بیش از 25 کودک ونوجوان به همراه والدین خودشرکت کرده بودند.
مسول اجرای همایش خانم خسروانی مسول تیم کارشناسان وآموزشگر-تسهیلگرطرح نیز خانمها حسینی وبیات بودند.دیگر کارشناسان در اجرای همایش همکاری داشتند.
 


۱۸۰۴ بازدید


۸ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .