پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
اتاق اندیشه ورزی
به گزارش روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان تهران نشست اتاق اندیشه ورزی به دعوت  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر روز 15 دی ماه 1398 باحضور نمایندگان سمن های فعال در زمینه پیشگیری از آسیبها و درمان اعتیاد برگزارشد.جلسه با قرائت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز و ضمن گرامیداشت  یادسردار قهرمان ایران و اسلام ، سپهبد شهید، قاسم سلیمانی ادامه یافت.

                                                                              
آقای دکتر ضیایی پور دبیر کمیته توسعه مشارکت ها و سازمان های مردم نهاد استان تهران ضمن خیرمقدم به روسا،مدیران عامل و نمایندگان سمن ها از اینکه بار دیگر در کنار فعالان عرصه پیشگیری حضور دارند ابراز خرسندی نمودند و این را فرصت مغتنمی شمردند که هرچه قوی تر و منسجم تر به سوی برنامه ریزی فعالیتها در سال 99قدم برداشته شود.
ابتدا از برگزاری مراسم ویژه هفته مبارزه با مواد مخدر در سال 98 در محله هرندی صحبت شد و ازاینکه سمن ها توانستند با همکاری و هماهنگی یکدیگر اوقات شاد و مناسبی را برای ساکنین محروم آن محله فراهم کنند ابراز رضایت نمودند.

                                                                
از دیگر مسائل مطرح شده مشکلاتی است که در چرخه اداری در جهت فعالیت های موسسات سد راه آنان می شود که قول پیگیری داده شد.
همچنین از سمن ها خواسته شد که جهت اجرای طرح یاریگران زندگی برنامه های خودرا مکتوب به شورا اعلام کنند. برگزاری دوهمایش در دستور کار قراردارد که ضمن انجام برنامه ریزی و هماهنگی های لازم مربوط به آن، به سمن ها اعلام خواهد شد. همچنین در جهت توانمند سازی و آموزش سازمانهای مردم نهاد در استان تهران نیز نظراتی مطرح شد و تصمیم بر انجام آن توسط خود سمن ها با رویکردی کاربردی شد.


۱۳۴۷ بازدید


۱۱ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .