پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
بررسی مشکلات زنان
بررسی مشکلات زنان شهرستان های شهرری ، پردیس ، شمیرانات و اسلامشهر و چالش ها و فرصت ها و ظرفیت های این حوزه در همایش بانوی ایرانی در شهرری با هدف تقویت هم افزایی بانوان و مسئولین استان و با حضور جناب آقای دکتر عارف ، رئیس مجمع نمایندگان تهران و فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی و آقای دکتر علیجانی دبیر مجمع ، خانم ها فاطمه سعیدی ، سیده فاطمه ذوالقدر ، طیبه سیاوشی ، پروانه مافی و فریده اولادقباد انجام گردید.
در این همایش در حوزه زنان به مقوله بهداشت و درمان ، امور مربوط به معلولین و هم چنین ورزش و میراث فرهنگی و صنایع دستی پرداخته شد.
دکتر عارف ، سخنران این همایش به نقش آفرینی نمایندگان زن مجلس در پیگیری و تدوین طرح های مهم مجلس اشاره کرد و افزود:مجلس به دنبال افزایش تعداد نمایندگان زن در مجلس است تا در این عرصه نیز زنان به میزان مردان مشارکت داشته باشند.
وی با بیان اینکه تبعیض مثبت را ضروری می دانیم به راهبرد اصلاح طلبان در دو انتخابات مجلس دهم و شورای اسلامی شهر تهران در تخصیص سهمیه 30 درصدی به زنان اشاره کرد و گفت:عملکرد زنان مجلس دهم ما را در این راهبرد رو سفید کرد و باید در مجالس آینده تعداد زنان بیشتر شود.
در پایان نیز با حضور نمایندگان ، پرسش و پاسخ انجام و به جهت اهمیت  این نشست ها بر تداوم آن تاکید شد.
در این همایش پوران موسوی مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان مهرافسریه حضور داشتند.
  98/9/5


۱۸۳ بازدید


۱ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .