پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
گذر سلامت
همزمان با هفته سلامت روان انجام می شود؛

برپایی گذر سلامت با ۹ ایستگاه در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه از ویژه برنامه های هفته ی سلامت روان با محوریت میز خدمت به شهروندان در بوستان شاهد منطقه ۱۵ خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: برنامه ی گذر سلامت به همت اداره سلامت منطقه با ۹ ایستگاه از امروز آغاز شده است.

به گفته وی، این برنامه به منظور افزایش پویایی، نشاط اجتماعی و روانی به عنوان مولفه های مهم در سبک زندگی مردم با هدف حساس سازی جامعه نسبت به نقش خود مراقبتی در افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت روان از طریق افزایش نشاط اجتماعی به اجرا درمی آید.

مختاری به تشریح برنامه های این گذر پرداخت و افزود: در این گذر ایستگاه های هنر، بازی و تفریح، کاردستی، گل و گیاه و سلامت روان با محورهای قصه گویی، نمایش، نقاشی، بازی های درمانی، بازی های بومی و محلی، دومینو، نمایش عروسکی، ماسه بادی و مچ اندازی، اوریگامی، سفالگری، خمیربازی و ساخت بادبادک، مشاوره، آموزش، اطلاع رسانی و آشنایی با بیمارستان های مرتبط برپا می شود.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ادامه داد: برنامه ی همیاران سلامت و نشست های صمیمی گفت و گو در شهر و برنامه های جانبی برای اطلاع رسانی سلامت روان، معرفی اسباب بازی های سلامت روان و بازی های فکری و همچنین آموزش جامع نگر با محوریت حساس سازی شهروندان نسبت به مشاوره نیز همزمان در این گذر اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است؛ گذر سلامت تا ۲۴ مهر ماه همه روزه ساعت ۱۵ الی ۱۹ در بوستان شاهد واقع در بلوار ابوذر، بین پل پنجم و ششم، جنب خیابان فاضل بجستانی (مسلم شمالی)، جنب شهرداری ناحیه ۲ میزبان شهروندان است.


۲۲۵ بازدید


۳ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .