پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
برگزاری کارگاه مدیریت فردی پیشگیری از اعتیاد ویژه جامعه کارگری
مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی شهرستان گفت: این کارگاه‌ها با هدف حفظ ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مسیر توانمندسازی کارگران برگزار می شود.
ومهمترین آن مدیریت فردی است چرا که هر کس بتواند خود را مدیریت نمائید می تواند در این راستا پیشگیری نماید.
سعید قوامی گفت:مدیریت فردی عبارتست از برنامه ریز سازماندهی ، رهبری و نظارت مطلوب امور شخصی برای رسیدن به اهداف از قبل تعیین شده 
وی افزود: باید مدیریت فردی را یاد بگیریم زیرا ابرازی برای رسیدن به آرزوهای شخصی و رفع نیاز هاست ،موجب شناسایی و بهره بردن ببشتر از منابع فردی(پول ،زمان ،انرژی ،امکانات و اطلاعات در دسترس) می شود وفرصت ها و تهدیدها جهت رسیدن به هدف را شناسایی میتوان کرد مدیریت فردی با سلامت افراد ارتباط دارد.
وی افزود: از نتایج بروز اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها در محیط‌های کاری و افراد شاغل می‌توان به افت عملکرد فکری و حرکتی، کاهش تعهد فرد نسبت به شغل، رفتار غیرقابل پیش‌بینی و مخرب کار، غیبت‌های موجه و ناموجه، اخراج کارکنان با سابقه و با تجربه، بروز حوادث و سوانح شغلی، عدم رعایت قوانین، بی‌توجهی به ارزش‌های اخلاقی و معنوی، اشاعه جرایم و کاهش بهداشت و سلامت فردی و خانوادگی می باشد
قوامی در ادامه، افزایش فشار کار بر دوش همکاران، فرسودگی شغلی، افزایش هزینه‌های بهداشتی و درمانی، افزایش میزانِ از کارافتادگی، اتلاف وقت کارکنان و سرکارگران، اتلاف مواد اولیه و تجهیزات، ایجاد جدایی و تفرقه بین کارکنان، مخدوش شدن تصور جامعه از واحدهای کاری، کاهش امنیت و قداست محیط کار و کاهش میزان رقابت سالم بین کارکنان را از دیگر پیامدهای بروز اعتیاد در محیط‌های کار برشمرد.




۴۰۲ بازدید


۵ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .