پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
کارگاه آموزشی مدیریت فردی در شهرستان بروجن برگزار شد
کارگاه آموزشی مدیریت فردی در شهرستان بروجن برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی پویا شهرستان بروجن از برگزاری برگزاری کارگاهی متفاوت و کنش‌مند با شیوه آموزشی جدید با عنوان مدیریت فردی (مدیریت زمان ، استرس ، غم ، شادی و... با توجه به اصل زیر ساخت های جسمی) در شهرستان بروجن خبر داد.

با همکاری اداره کل ورزش وجوانان استان چهارمحال وبختیاری، سازمان مردم نهاد شمیم آرامش ، جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی شهرستان بروجن اداره بهزیستی بروجن شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کارگاه آموزشی مدیریت فردی ویژه اعضاء سازمان های مردم نهادجوانان وفعالین اجتماعی شهرستان بروجن با هدف توانمند سازی افراد یکشنبه ۱۲ اسفندماه۹۷ با حضور بیش از ۴۰ نفر شرکت کننده برگزار گردید.
قوامی هدف برگزاری این کارگاه را توانمند سازی افراد و مدیرت فردی یکی از مهمترین عناوین مهارت های زندگی است که هرفردی بایدآنرا آموزش و فرا گیرد.
وی افزود این کارگاوه آموزشی با شیوه متفاوت و کنش‌مند برگزار گردید در این شیوه ارتباط دوسویه فرا گیر و مدرس فقط بعنوان تسهیلگر افراد فراگیر را هدایت و آموزش می دهد تا مخاطبان ارتباطی دوسویه داشته باشند ودر جهت ایجاد مشارکت وکارگروهی اموزش داده می شود.
وی گفت شرکت کنندگان در این کارگاه با عناوینی شامل کنترل خشم ، مدیریت زمان، مدیریت غم وشادی، استرس ، مدیریت مالی و... آشنا شدند.این کارگاه را توانمند سازی افراد و مدیرت فردی یکی از مهمترین عناوین مهارت های زندگی است که هرفردی بایدآنرا آموزش و فرا گیرد.
قوامی گفت: مدرس کارگاه جناب آقای امید ایمانی از تسهیلگران کشوری #جمعیت_همیاران_سلامت_روان و فعال درپیشگیری از آسیب های اجتماعی از مدرسین این کارگاه است
امید ایمانی تسهیلگر این کارگاه گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه با عناوینی شامل #کنترل_خشم ، مدیریت زمان، مدیریت غم وشادی، استرس ، مدیریت مالی و... آشنا شدند.
ایمانی افزود: مدیریت فردی عبارتست از برنامه ریز سازماندهی ، رهبری و نظارت مطلوب امور شخصی برای رسیدن به اهداف از قبل تعیین شده
وی افزود: باید مدیریت فردی را یا بگیریم زیرا ابرازی برای رسیدن به آرزوهای شخصی و رفع نیاز هاست ،موجب شناسایی و بهره بردن ببشتر از منابع فردی(پول ،زمان ،انرژی ،امکانات و اطلاعات در دسترس) می شود
فرصت ها و تهدیدها جهت رسیدن به هدف را شناسایی میتوان کرد
مدیریت فردی با سلامت افراد ارتباط دارد
گفتنی است این کارگاه با استقبال زیادی روبری شد و شرکت کنندگان درخواست برگزاری چنین کارگاههایی را خواستار شدند.
در پایان کارگاه جناب آقای محمود بهرامی مدیر گروه مشارکت های اداره کل استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از مجری برگزار کننده این کارگاه گفت: برای اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد جایگاه خود را در جامعه پیدا کنند، باید نگاه‌ها به گونه‌ای باشد که این سازمان‌ها می‌خواهند فعالیت اجتماعی انجام دهند و سازمان‌های دیگر، سمن‌ها را به رسمیت بشناسند. اگر به این سازمان‌های مردم‌نهاد، با چنین رویکردی نگاه شود، آن‌ها تشویق می‌شوند تا فعالیت‌های اجتماعی بیشتری انجام دهند و امروزه، روند توسعه ما برای رسیدن به پیشرفت، باید براساس توسعه مشارکتی باشد.
وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد الگوی افراد دغدغه‌مند جامعه هستند وتوانمندی‌های افراد باید در معرض عموم قرار بگیرد.

گفتنی است در این کارگاه مسئولان استانی و شهرستانی از جمله رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال وبختیاری و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن ، معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان بروجن ، شهردار بروجن ، مدیر مرکز آتش نشانی بروجن ، روابط عمومی فرمانداری شهرستان بروجن ، کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان بروجن در این کارگاه حضور داشتند.


۵۰۸ بازدید


۶ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .