پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
اهدای کتاب در موسسه صدای سلامت کرمانشاه

کتاب، از عالی ترین غذاهای روح، و شفابخش ترین دوای بیماری های معنوی انسان است. کتاب، بهترین، مفیدترین و بی آزارترین همدم در همه حالت هاست. کتاب، نتایج عالی تجربیات گذشتگان و حاصل صرف سرمایه های هنگفت آنان را در کاوش های علمی، بدون هیچ گونه چشم داشتی در اختیار ما می گذارد. کتاب، نفیس ترین میراث نیاکان بزرگ بشر است که برای بهره برداری و استفاده فرزندان و آیندگان به یادگار گذاشته اند. کتاب، مکتب فضیلتی است که در هر زمان و مکان، درهای آن مکتب مقدس به روی همه باز است. کتاب جوامع بشری را به مقام واقعی خود سوق می دهد و سعادت آنان را تضمین می کند.

کتاب، حتی در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و فن آوری نیز نه تنها اهمیت خود را از دست نداده، که ابعاد گسترده تر و تازه تر، و جلوه هایی پایدارتر یافته است.

بی گمان، آنان که گام های بلندی در وادی پیشرفت های گوناگون برداشته اند، هرگز با کتاب و کتابخوانی بیگانه نبوده اند یا اقبالی اندک بدان نداشته اند؛ مطالعه، عنصری اصلی و ضروری در زندگی ایشان بوده است.

از این رو، باید گفت اگر خواستار رشد و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و... هستیم، باید به مقوله کتاب و کتابخوانی اهمیت به سزایی بدهیم و با شناخت موانع گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین عموم مردم و به ویژه جوانان و برطرف ساختن آنها، کمیت و کیفیت مطالعه را بیش از پیش افزایش دهیم.

کتاب، همچون خورشید، فضای زندگی ما را روشن می کند و به همگان نور و شور و گرمای زندگی می بخشد. کتاب، مثل باران بر سرزمین دل ها می بارد و گل و میوه اندیشه ها و کردارها را رونق و زیبایی و طراوت می بخشد. کتاب، آدمی را برای اوج گرفتن و پرواز کردن آماده می سازد. از این رو، شایسته است در روزهایی که به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، «هفته اهدای کتاب» نامیده شده است، با اهدای کتاب های خوب به دوستان و آشنایان، نه تنها روابط دوستی و خانوادگی خویش را استحکام بخشیم، بلکه در ایجاد روحیه کتابخوانی و ارتقای سطح فرهنگ، آگاهی، بینش و اخلاق افراد تأثیرگذار باشیم.

 فرهنگسازی برای اهدای کتاب ، یکی از بهترین روش ها برای ارتقای سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

 در راستای سیاستگزاری موسسه صدای سلامت کرمانشاه در ترویج فرهنگ کتابخوانی و  اهداي كتاب با الهام گيري از سنت زيباي وقف و در راستاي گسترش توسعه و تجهيز كتابخانه موسسه به منابع بيشتر، و مؤثر فراخوان اهدا كتاب هاي  خوانده شده اعلام می گردد.

  1. هر اهدا كننده اي، از هر نقطۀ كشور می تواند كتاب هاي خود را اهدا كند؛ و نامش در اهدا کنندگان کتاب در کانال روابط عمومی درج می شود.
  2. هر کتاب گيرنده اي در سراسر کشور می تواند، كتاب هاي مورد نظر خود را گزينش و تحویل گیرد و در موقع تحویل یک صفحه خلاصه کتاب یا نقد و بررسی کتاب را در لابلای صفحه های کتاب به یادگار بگذارد.
  3. اهدا کنندگان می توانند در مسابقات کتاب خوانی پیش رو با اولویت شرکت نمایند.

4.کتاب هایی که بیشترین مخاطب را داشته باشند به مدارس روستا ها اهدا می شوند.

میدان آزادی نبش خیابان گمرک طبقه دوم رستوران زاگرس پایگاه سلامت اجتماعی (صدای سلامت کرمانشاه) روبروی پاساژهلال احمر 

@asib_kermanshah

@sedasalamat

09189397020



۲۲۹ بازدید


۰ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .