پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
تهیه نسخه اول بانک جامع کتاب های مهارت های زندگی توسط جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور

تهیه نسخه اول بانک جامع کتاب های مهارت های زندگی توسط جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور

 

روابط عمومي جمعيت همياران سلامت روان اجتماعي كشور اعلام كردتهیه نسخه اول بانک جامع کتاب های مهارت های زندگی توسط جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور انجام شد.
:در طی سال هایی که از شکل گیری و توسعه مهارت های زندگی در کشور گذشته است، فعالیت های ارزنده ای در زمینه ترویج و تقویت مهارت های زندگی برای عموم مردم اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان توسط بخش های مختلف دولتی و غیردولتی شکل گرفته است. برهمین اساس مطالعات علمی، منابع مکتوب و مستندات فراوانی تدوین و نشر یافته است. جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور با همکاری معاونت مشاوره و امور روان شناختی سازمان بهزیستی کشور برنامه ریزی های اصلی برای اجرای پروژه ای تحت عنوان "کتاب فصل مهارت های زندگی" را آغاز نموده است.

حبیب الله حسن زاده عضو هیئت مدیره جمعیت همیاران کشور و مجری این پروژه اظهار داشتند که با توجه به وسعت و تنوع کتاب های  موجود در زمینه مهارت های زندگی مقرر شد که در مرحله اول، اطلاعات مربوط به تمامی کتاب های موجود در زمینه مهارت های ارتباطی، جراتمندی، مدیریت خشم، مدیریت استرس، حل­مسئله و تصمیم­گیری، پیشگیری از افسردگی، خودآگاهی، همدلی، تفکر خلاق و تفکر نقاد ثبت گردد. این بخش از پروژه تحت عنوان "بانک جامع کتاب های مهارت های زندگی"  در قالب نرم افزار چندرسانه ای به سیاست گذاران، مدرسان و عموم مردم کمک می کند که به سهولت بتوانند به کتاب های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این بانک در هفته سلامت روان(18 لغایت 24 مهرماه) در معاونت های پیشگیری سراسر کشور رونمایی خواهد شد. در مرحله بعدی، تمامی کتاب های آرشیو شده در بانک جامع توسط کارشناسان خبره ارزیابی شده و در هر فصل برای هریک از مهارت های ده گانه در گروه های سنی مذکور ده کتاب برتر معرفی خواهد شد. هدف اصلی از این پروژه شناسایی کتاب های مفید در حوزه مهارت های زندگی و معرفی آن ها به عموم مردم خواهد بود.

 



۱۸۶۶ بازدید


۴۸ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .