پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
کارگاه فرصت ها و چالش های فضای مجازی در بروجن برگزار می شود
مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی بروجن از برگزاری کارگاه آموزشی فرصت ها و چالشهای فضای مجازی با اولویت دهی به شبکه سازی و ارایه آموزش به افراد با هدف شناسایی آسیب‌ها و فرصت های فضای مجازی در شهرستان بروجن خبر داد.
سعید قوامی اظهار داشت: کارگاه آموزشی فرصت ها و چالش های فضای مجازی با رویکرد پیشگیری و ارتقای سلامت و همچنین محورها و اهدافی نظیر بهره وری در فضای مجازی، فضای مجازی و مهارت‌های داشتن ارتباط سالم، فضای مجازی و آگاهی و کاهش‌آسیب‌ فرزندان، فضای مجازی و انگیزه‌های حضور کاربران در شبکه‌های اجتماعی، روابط بین نسلی و فضای مجازی، سیاستگذاری در فضای مجازی و ... 27 تیر ماه رأس ساعت 9:30به مدت ۳ ساعت در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بروجن برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: این کارگاه برای عموم آزاد است و پیش زمینه ای در برگزاری دیگر کارگاه ها و همایش ها خواهد بود و در پایان به شرکت کنندگان گواهی مهارت اعطا می شود.
قوامی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی نظیر مبانی نظری و روش شناسی در شبکه های اجتماعی، آموزش مهارت های سواد رسانه ای در عصر رسانه های نوین، آشنایی با روش های جلوگیری از هک شدن و ایجاد امنیت در فضا مجازی و همچنین حریم خصوصی در جهان فناورانه از جمله بخش های مهم این کارگاه است.


۶۳۸ بازدید


۶ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .